Ofte stillede spørgsmål

Du bestiller ud fra Det Gode Køkkens menukatalog.

Det kan gøres på flere måder:

  • online via vores hjemmeside
  • udfylde en bestillingsseddel til chaufføren
  • telefonisk 

Maden skal som udgangspunkt bestilles 14 dage før leveringstidspunktet.

Hvis du ønsker det, kan vi tilbyde at udvælge menuerne for dig.

Vores chauffør leverer din mad en gang ugentligt på et fast tidspunkt. Medmindre andet er aftalt, har vi brug for, at du er hjemme på leveringstidspunktet.

Maden betales via din pension. Alternativt kan du få tilsendt en regning.

Maden kan afbestilles indtil kl. 12.00 sidste hverdag før leveringsdagen ved telefonisk kontakt til Det Gode Køkken. Der er ingen bindingsperiode.

Vi pakker i miljøvenlig engangsemballage. Maden pakkes direkte i beskyttet atmosfære (MAP), som sikrer, at maden forbliver frisk og indbydende til en hel uge.

Hvis du ikke længere er i stand til at tilberede varm mad, kan du kontakte Myndighed, Hjemmehjælp og Bolig. En visitator vil vurdere, om du er berettiget til madservice.

Telefontid hverdage kl. 8:30-9:30 tlf. 9611 4950

Maden opbevares i køleskab ved max 5 grader.

Måltiderne varmes i mikrobølgeovn. Det er både nemt og hurtigt. Anret den varme mad på en smuk tallerken.
Vi kan evt. stille en mikrobølgeovn til din rådighed.

Opvarmningsvejledning

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, er der mulighed for, at vi kan aflevere maden alligevel i dit køleskab, hvis du har låsesystem, som er tildelt af kommunen.

Der er også mulighed for at sætte maden et andet sted efter aftale med Det Gode Køkken.

Du har altid mulighed for at hente din mad ved Det Gode Køkken.

Ved indlæggelse kan maden altid afmeldes, dog kun hvis maden ikke er leveret endnu.

Har du for meget mad og ikke kan nå at spise det eller har andre planer, så kan du sagtens fryse din mad ned. Hvis du fryser maden ned, anbefaler vi, at du tilbereder og spiser maden umiddelbart efter optøning.

Flødeboller

Flødeboller

Flødeboller